Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Kapcsolat

Radland Trade & Consulting Kft.
Szent László út 34-38 (Személyes ügyintézés nincs)
Budapest, 1135
info(a)radlandtrade.hu

Akciós termékek

Ár 1 990 Ft
Készleten
Piaci ár 25 990 Ft
Ár 19 990 Ft
Készleten

Gyakori kérdések
Termékekkel, megrendelésekkel kapcsolatos kérdések
  1. Egy termékkel kapcsolatban lenne egy technikai jellegű kérdésem. Hogyan tudhatom meg a számomra fontos információt?
  • Amennyiben a honlapukon a termék adatlapján nem találja meg a kérdéses információt, abban az esetben írjon nekünk e-mailt az info@radlandtrade.hu címre, ahol igyekszünk a lehető legpontosabb felvilágosítást adni Önnek.

 

  1. Hogyan kereshetek a weboldalon terméket?
  • A jobb felső sarokban található egy nagyító ikon. A keresőmezőbe írja be a terméket, vagy a keresendő paramétert, majd kattintson a nagyítóra. A sikeres keresési eredményeket az oldal ki fogja Önnek listázni.
  • Az oldal felső részében található kategóriák alapján (pl.: Fülhallgató; Kiegészítő, Kábelek stb.)

 

  1. Az általam keresett termék elérhető most, raktáron van?
  • A weboldalunkon a termék adatlapjánál, minden esetben fel van tüntetve a termékek rendelkezésre állása.

 

  1. Meg lehet nézni valahol a terméket?
  • Webáruházunk nem rendelkezik üzlettel vagy bemutatóteremmel, ezért a terméket csak a weboldalunkon tudja megtekinteni. Ellenőrzésre az átvételkor nyílik lehetősége. Amennyiben a megrendelt termékkel mégsem lenne elégedett, abban az esetben a vásárlást követően 14 nap áll a rendelkezésére a vásárlástól való elállásra, vagyis a rendelés lemondásra.
Fizetéssel, számlázással kapcsolatos kérdések
  1. Banki átutalással kapcsolatos információk
  • Miután a rendelését véglegesítette és elküldte a weboldalunkon, kapni fog egy automata e-mailt üzenetet, melyben minden információ szerepelni fog ami a rendeléséhez tartozik, továbbá a számlaszámunk, végösszeg stb.

Amikor az összeget Ön átutalta részünkre, s az jóváírásra került a számlánkon, egy tájékoztató üzenetet fog kapni az összeg beérkezéséről. Ekkor a megrendelését a rendeléskor kiválasztott módon juttatjuk el Önhöz.

Szeretnénk felhívni szíves figyelmét, hogy az átutalásra 2 munkanap áll a rendelkezésére. Abban az esetben, ha 2 munkanapon belül nem utalja el az összeget, akkor a megrendelését kénytelenek leszünk törölni.

Utaláskor a közlemény rovatban legyen szíves feltüntetni a megrendelésének azonosítóját.

 

  1. Átvételkor fizethetek e bankkártyával?
  • A logisztikai partnerünknél, természetesen van módja és lehetősége, hogy a vételárat bankkártyával egyenlítse ki.

 

  1. Utánvéttel történő rendelés esetén.
  • Utánvételes rendelés esetén pénzkezelési díjat számítunk fel Önnek, ami a Webáruházunknál a készpénzzel történő fizetés miatt felmerült pénzkezelési költség. A pénzkezelési díj összege bruttó 490 HUF.
Kiszállítással, termékátvétellel vagy termék cserével kapcsolatos kérdések

 

  1. Mennyibe kerül a kiszállítás?
  • A megrendelésének kiszállítását Ön választja ki a megrendelés során.

Több lehetősége van az átvételre.

FoxPost automatán keresztüli kézbesítés díja: bruttó 990 HUF

Posta Pont szolgáltatás esetén: bruttó 1.290 HUF

MPL futárszolgálat esetén: bruttó 1.490 HUF

 

  1. Mikor kapom meg a megrendelt terméket?
  • A megrendelés visszaigazolásában mindig egy várható szállítási időpontot adunk meg. Általában 1-2 munkanapon belül érkezik Önhöz a csomag.

Az időpont változásának jogát fenntartjuk! Köszönjük türelmét!

Jótállás / szavatosság, szerviz

 

  1. Nem kaptam garancia jegyet! Mi a teendőm ebben az esetben?
  • Amennyiben nem kapott jótállási jegyet, kérjük írja meg e-mail címünkre info@radlandtrade.hu és utólag pótoljuk az elmaradást.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy garancia levelet a hatályos jogszabályok értelmében csak a bruttó 10.000 HUF feletti termékekhez biztosítunk. Ezen eljárás természetesen nem érinti a fogyasztót hátrányosan, hisz a vásárlást igazoló számla birtokában cégünk kötelessége az Ön kifogásával foglalkozni.

 

  1. Mikor lesz kész a javításra elküldött termékem?
  • A javításra leadott termékek elkészülésekor a leadáskor megadott e-mail címre küldünk egy tájékoztató e-mail a Fogyasztó részére! Kérnénk szíves türelmüket, törekszünk a 15 napos szerviz szolgáltatásra, de maximum 30 napon belül a javított terméket visszaszolgáltatjuk!

 

  1. Hány év szavatosság van egy adott termékre?
  • Az Európai Unió egységesen szavatossági jogokra vonatkozó szabálya szerint 2 év szavatosságot biztosítunk a termékeinkre!

 

  1. Mi a különbség a garancia és a szavatosság között?
  • A garancia idő alatt (általában 1 év) nem Önnek kell bizonyítania, hogy vétlen a termék meghibásodásában, hanem a kereskedőnek.

Szavatosság esetén (ami 2 év) a bizonyítási kötelezettség a megrendelés teljesítéstől számított első 6 hónapban a Kereskedőt,

utána pedig a Fogyasztót terheli.

 

  1. Mi a teendőm a meghibásodott termékkel?
  • A leggyorsabb ügyintézés érdekében küldjön e-mailt az info@radlandtrade.hu címre. Kérjük a levélben tüntesse fel a termék nevét, a vásárlást igazoló számlát, majd részletesen írja le a problémát. (Esetlegesen, csatoljon képeket a hibáról.)
Reklamáció
  1. Hibátlan terméket kötelesek 14 napon belül visszavenni, ha ezt én kérem?
  • Önnek a termék átvételétől számítva 14 nap elállási joga van, amikor indoklás nélkül visszahozhatja a terméket. Ez kifejezetten a sérülésmentes hibátlan termékekre vonatkozik. A szállítási költség ebben ez esetben Önt terheli. A megrendelés teljes vételárát a termék beérkezésétől számított 14 napon utaljuk vissza az Ön részére.
  • Egy héten át használt terméket is átveszünk, de ha nem rendeltetésszerű használat következtében keletkezett értékvesztést szenvedett a termék, akkor egyéni elbírálás alá esik az elállási jog.
  • Felhívjuk szíves figyelmét, hogy elálláskor a visszaküldött terméket tartozékaival együtt, lehetőség szerint a készülék eredeti, gyári csomagolásában, annak hiányában a leggondosabb csomagolásban szíveskedjen visszaküldeni. Az utánvéttel küldött csomagot nem áll módunkban átvenni.
  • Csak akkor vagyunk kötelesek a terméket visszavenni, ha azt sérülésmentesen és az összes tartozékával együtt szolgáltatja vissza. Amennyiben a terméket már használta és nem tudja azt a megfelelő csomagolásban, sérülésmentesen visszaszolgáltatni nekünk, akkor az eladó nem veszi vissza a terméket és nem fizeti vissza a termék árát, ilyen esetben a terméket a fogyasztó költségére visszaszállíttatja a fogyasztónak.

 

  1. Hibás, sérült terméket kaptam, mi a teendőm ezzel kapcsolatban?
  • Kérjük minden esetben nézze át a terméket a kiszállításnál, mert külsőleg sérült termék esetében utólag nem tudunk reklamációt elfogadni!
  • Ha a termék átvételekor észleli a sérülést ne vegye át, hanem küldje vissza az árut, és készíttessen jegyzőkönyvet a futárral. Jegyzőkönyv hiányában nem tudunk reklamációt elfogadni.
  • Amennyiben működési hiba lépett fel a terméknél kérjük jelezze felénk emailben (info@radlandtrade.hu) írja le a készülék hibáját, és a beazonosítás érdekében adja meg rendelési számát.
  • Ha a megrendelt termék sérült, kérjük az adott terméket a sérüléssel fényképezze le és a képeket küldje el részünkre az info@radlandtrade.hue-mail címre. A dokumentáció alapján értesítjük Önt a továbbiakról.

 

  1. Hibásan működő termék esetén el kell fogadnom, ha nem új termékre cserélnek, hanem javítanak?
  • Igen, bizonyos esetekben el kell fogadni a vadonatúj helyett a javított darabot. Mind jótállás, mind szavatosság esetén elsősorban a termék javítását vagy cseréjét áll a vevő jogában kérni.

Ez alól kivétel, ha a csere lehetetlen (például nincs azonos termék készleten) vagy a csere aránytalan többletköltséget eredményezne (például abban az esetben, ha a hibás termék azonnal és minimális költséggel javítható.)

 

  1. Hibásan működő termék esetén visszakérhetem a pénzem, vagy el kell fogadnom a levásárlási lehetőséget?
  • Indokolt esetben lehetséges a vásárláskor kifizetett összeg visszakérése. Amennyiben sem cserére, sem javításra vonatkozó kötelezettségnek nem tesz eleget a kereskedő, akkor a hibát a kereskedő költségére a vevő kijavíthatja, vagy mással kijavíttathatja, illetve árleszállítást vagy a vételár visszafizetését kérheti. Levásárlásra nem kötelezhet minket a kereskedő.

 

  1. Nem kaptam magyar nyelvű. használati utasítást, mi a teendő?
  • Kérjük írja meg e-mail címünkre (info@radlandtrade.hu) és utólag küldünk Önnek magyar nyelvű tájékoztatót.

Kapcsolat

Radland Trade & Consulting Kft.

Cím: Szent László út 34-38 (Személyes ügyintézés nincs)

Budapest, 1135

E-mail cím: info(a)radlandtrade.hu

YTI5YT