Gyakori kérdések
Termékekkel, megrendelésekkel kapcsolatos kérdések
- Egy termékkel kapcsolatban lenne egy technikai jellegű kérdésem. Hogyan tudhatom meg a számomra fontos információt?
- Amennyiben a honlapukon a termék adatlapján nem találja meg a kérdéses információt, abban az esetben írjon nekünk e-mailt az info@radlandtrade.hu címre, ahol igyekszünk a lehető legpontosabb felvilágosítást adni Önnek.
- Hogyan kereshetek a weboldalon terméket?
- A jobb felső sarokban található egy nagyító ikon. A keresőmezőbe írja be a terméket, vagy a keresendő paramétert, majd kattintson a nagyítóra. A sikeres keresési eredményeket az oldal ki fogja Önnek listázni.
- Az oldal felső részében található kategóriák alapján (pl.: Fülhallgató; Kiegészítő, Kábelek stb.)
- Az általam keresett termék elérhető most, raktáron van?
- A weboldalunkon a termék adatlapjánál, minden esetben fel van tüntetve a termékek rendelkezésre állása.
- Meg lehet nézni valahol a terméket?
- Webáruházunk nem rendelkezik üzlettel vagy bemutatóteremmel, ezért a terméket csak a weboldalunkon tudja megtekinteni. Ellenőrzésre az átvételkor nyílik lehetősége. Amennyiben a megrendelt termékkel mégsem lenne elégedett, abban az esetben a vásárlást követően 14 nap áll a rendelkezésére a vásárlástól való elállásra, vagyis a rendelés lemondásra.
Fizetéssel, számlázással kapcsolatos kérdések
- Banki átutalással kapcsolatos információk
- Miután a rendelését véglegesítette és elküldte a weboldalunkon, kapni fog egy automata e-mailt üzenetet, melyben minden információ szerepelni fog ami a rendeléséhez tartozik, továbbá a számlaszámunk, végösszeg stb.
Amikor az összeget Ön átutalta részünkre, s az jóváírásra került a számlánkon, egy tájékoztató üzenetet fog kapni az összeg beérkezéséről. Ekkor a megrendelését a rendeléskor kiválasztott módon juttatjuk el Önhöz.
Szeretnénk felhívni szíves figyelmét, hogy az átutalásra 2 munkanap áll a rendelkezésére. Abban az esetben, ha 2 munkanapon belül nem utalja el az összeget, akkor a megrendelését kénytelenek leszünk törölni.
Utaláskor a közlemény rovatban legyen szíves feltüntetni a megrendelésének azonosítóját.
- Átvételkor fizethetek e bankkártyával?
- A logisztikai partnerünknél, természetesen van módja és lehetősége, hogy a vételárat bankkártyával egyenlítse ki.
- Utánvéttel történő rendelés esetén.
- Utánvételes rendelés esetén pénzkezelési díjat számítunk fel Önnek, ami a Webáruházunknál a készpénzzel történő fizetés miatt felmerült pénzkezelési költség. A pénzkezelési díj összege bruttó 490 HUF.
Kiszállítással, termékátvétellel vagy termék cserével kapcsolatos kérdések
- Mennyibe kerül a kiszállítás?
- A megrendelésének kiszállítását Ön választja ki a megrendelés során.
Több lehetősége van az átvételre.
FoxPost automatán keresztüli kézbesítés díja: bruttó 990 HUF
Posta Pont szolgáltatás esetén: bruttó 1.290 HUF
MPL futárszolgálat esetén: bruttó 1.490 HUF
- Mikor kapom meg a megrendelt terméket?
- A megrendelés visszaigazolásában mindig egy várható szállítási időpontot adunk meg. Általában 1-2 munkanapon belül érkezik Önhöz a csomag.
Az időpont változásának jogát fenntartjuk! Köszönjük türelmét!
Jótállás / szavatosság, szerviz
- Nem kaptam garancia jegyet! Mi a teendőm ebben az esetben?
- Amennyiben nem kapott jótállási jegyet, kérjük írja meg e-mail címünkre info@radlandtrade.hu és utólag pótoljuk az elmaradást.
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy garancia levelet a hatályos jogszabályok értelmében csak a bruttó 10.000 HUF feletti termékekhez biztosítunk. Ezen eljárás természetesen nem érinti a fogyasztót hátrányosan, hisz a vásárlást igazoló számla birtokában cégünk kötelessége az Ön kifogásával foglalkozni.
- Mikor lesz kész a javításra elküldött termékem?
- A javításra leadott termékek elkészülésekor a leadáskor megadott e-mail címre küldünk egy tájékoztató e-mail a Fogyasztó részére! Kérnénk szíves türelmüket, törekszünk a 15 napos szerviz szolgáltatásra, de maximum 30 napon belül a javított terméket visszaszolgáltatjuk!
- Hány év szavatosság van egy adott termékre?
- Az Európai Unió egységesen szavatossági jogokra vonatkozó szabálya szerint 2 év szavatosságot biztosítunk a termékeinkre!
- Mi a különbség a garancia és a szavatosság között?
- A garancia idő alatt (általában 1 év) nem Önnek kell bizonyítania, hogy vétlen a termék meghibásodásában, hanem a kereskedőnek.
Szavatosság esetén (ami 2 év) a bizonyítási kötelezettség a megrendelés teljesítéstől számított első 6 hónapban a Kereskedőt,
utána pedig a Fogyasztót terheli.
- Mi a teendőm a meghibásodott termékkel?
- A leggyorsabb ügyintézés érdekében küldjön e-mailt az info@radlandtrade.hu címre. Kérjük a levélben tüntesse fel a termék nevét, a vásárlást igazoló számlát, majd részletesen írja le a problémát. (Esetlegesen, csatoljon képeket a hibáról.)
Reklamáció
- Hibátlan terméket kötelesek 14 napon belül visszavenni, ha ezt én kérem?
- Önnek a termék átvételétől számítva 14 nap elállási joga van, amikor indoklás nélkül visszahozhatja a terméket. Ez kifejezetten a sérülésmentes hibátlan termékekre vonatkozik. A szállítási költség ebben ez esetben Önt terheli. A megrendelés teljes vételárát a termék beérkezésétől számított 14 napon utaljuk vissza az Ön részére.
- Egy héten át használt terméket is átveszünk, de ha nem rendeltetésszerű használat következtében keletkezett értékvesztést szenvedett a termék, akkor egyéni elbírálás alá esik az elállási jog.
- Felhívjuk szíves figyelmét, hogy elálláskor a visszaküldött terméket tartozékaival együtt, lehetőség szerint a készülék eredeti, gyári csomagolásában, annak hiányában a leggondosabb csomagolásban szíveskedjen visszaküldeni. Az utánvéttel küldött csomagot nem áll módunkban átvenni.
- Csak akkor vagyunk kötelesek a terméket visszavenni, ha azt sérülésmentesen és az összes tartozékával együtt szolgáltatja vissza. Amennyiben a terméket már használta és nem tudja azt a megfelelő csomagolásban, sérülésmentesen visszaszolgáltatni nekünk, akkor az eladó nem veszi vissza a terméket és nem fizeti vissza a termék árát, ilyen esetben a terméket a fogyasztó költségére visszaszállíttatja a fogyasztónak.
- Hibás, sérült terméket kaptam, mi a teendőm ezzel kapcsolatban?
- Kérjük minden esetben nézze át a terméket a kiszállításnál, mert külsőleg sérült termék esetében utólag nem tudunk reklamációt elfogadni!
- Ha a termék átvételekor észleli a sérülést ne vegye át, hanem küldje vissza az árut, és készíttessen jegyzőkönyvet a futárral. Jegyzőkönyv hiányában nem tudunk reklamációt elfogadni.
- Amennyiben működési hiba lépett fel a terméknél kérjük jelezze felénk emailben (info@radlandtrade.hu) írja le a készülék hibáját, és a beazonosítás érdekében adja meg rendelési számát.
- Ha a megrendelt termék sérült, kérjük az adott terméket a sérüléssel fényképezze le és a képeket küldje el részünkre az info@radlandtrade.hue-mail címre. A dokumentáció alapján értesítjük Önt a továbbiakról.
- Hibásan működő termék esetén el kell fogadnom, ha nem új termékre cserélnek, hanem javítanak?
- Igen, bizonyos esetekben el kell fogadni a vadonatúj helyett a javított darabot. Mind jótállás, mind szavatosság esetén elsősorban a termék javítását vagy cseréjét áll a vevő jogában kérni.
Ez alól kivétel, ha a csere lehetetlen (például nincs azonos termék készleten) vagy a csere aránytalan többletköltséget eredményezne (például abban az esetben, ha a hibás termék azonnal és minimális költséggel javítható.)
- Hibásan működő termék esetén visszakérhetem a pénzem, vagy el kell fogadnom a levásárlási lehetőséget?
- Indokolt esetben lehetséges a vásárláskor kifizetett összeg visszakérése. Amennyiben sem cserére, sem javításra vonatkozó kötelezettségnek nem tesz eleget a kereskedő, akkor a hibát a kereskedő költségére a vevő kijavíthatja, vagy mással kijavíttathatja, illetve árleszállítást vagy a vételár visszafizetését kérheti. Levásárlásra nem kötelezhet minket a kereskedő.
- Nem kaptam magyar nyelvű. használati utasítást, mi a teendő?
- Kérjük írja meg e-mail címünkre (info@radlandtrade.hu) és utólag küldünk Önnek magyar nyelvű tájékoztatót.