Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Kapcsolat

Radland Trade & Consulting Kft.
Szent László út 34-38 (Személyes ügyintézés nincs)
Budapest, 1135
info(a)radlandtrade.hu

Akciós termékek

Piaci ár 2 990 Ft
Ár 1 990 Ft
Készleten
Piaci ár 2 990 Ft
Ár 1 990 Ft
Készleten

Mindent a vásárlásról
Mindent a vásárlásról
Vásárlás menete



Fizetési módok



Kiszállítás



Tanácsok



ÁSZF



Adatvédelem 
GDPR



Garancia



Ügyfélszolgálat


A termékrendelés menete
  1. Termék keresése

Ha Önnek konkrét elképzelése van arról, hogy melyik terméket szeretné megvásárolni Webáruházunkban, a leggyorsabb megoldás a termékre keresés. Weboldalunkon az Ön által megvásárolni kívánt terméket kétféleképpen keresheti meg:

Az oldal jobb felső sarkában látható Keresőmezőbe írja be a termék nevét, amelyet keres. A megtekinteni kívánt terméket a termék nevének beírása közben a kereső által felajánlott javaslatokra kattintva vagy a beírt keresőszó után a ’keres’ gombra kattintva választhatja ki.

 

 

II. A termék megrendelésének menete

 

  1. Kosár

Miután kiválasztotta, hogy melyik terméket kívánja Webáruházunktól megrendelni, a termék megrendelésének folyamatát a termék kosárba helyezésével indíthatja el. A kosár tartalmát a megrendelés véglegesítéséig módosíthatja, tetszése szerint helyezhet bele további termékeket, módosíthatja az adott termékből megrendelt mennyiséget vagy akár törölheti is a termékeket.

A kosárban a kiválasztott és megvásárolni kívánt termék listáját láthatja, a termék pontos nevével, a várható szállítási idővel, továbbá a megrendelt darabszámot. A termékek feltüntetett ára az ÁFA-t tartalmazza.

A kosár tartalmát úgy tudja ellenőrizni, hogy a weboldal jobb felső részén található Kosár ikonra klikkel.

 

  1. Bejelentkezés

A megrendelés folyamatának következő lépésében a weboldalunk átirányítja Önt a bejelentkezés menüpontra, ahol választhat a bejelentkezés, a regisztráció és a regisztráció nélküli vásárlás lehetőségei közül.

A kiválasztott termék megrendeléséhez Ön nem köteles regisztrálni. A regisztráció előnyei, hogy nyomon követheti aktuális rendelését, létrehozhat kívánságlistát, visszakeresheti korábbi rendeléseit a fiókjában, értesülhet újdonságainkról, akcióinkról.

Ha Ön regisztrálni szeretne, nem kell mást tennie, mint megadni az e-mail címét és máris folytathatja a rendelést. Kérjük, hogy minden esetben valós e-mail címet adjon meg. A nem valós e-mail cím megadásából eredő károkért Webáruházunk nem tud felelősséget vállalni.

Ha Ön már regisztrált vásárló, kérjük adja meg jelszavát és e-mail címét, majd folytassa a megrendelést. Ha elfelejtette jelszavát, a bejelentkezésnél kattintson az ”Elfelejtette a jelszavát?” linkre, írja be az e-mail címét és rendszerünk generál egy új jelszót, amelyet elküldünk Önnek a megadott e-mail címre.

 

  1. A személyes adatok megadása

Ha Ön új vásárlóként rendel, kérjük, válassza ki, hogy saját nevében vagy cég nevében kíván rendelni, majd töltse ki a megrendeléshez kért információkat. Ha nem tölti ki a szállítási címet, akkor rendszerünk automatikusan a számlázási címet tekinti szállítási címnek.

Ha Ön korábban már regisztrált, kérjük válassza ki a szállítási címet és a számlázási címet. Egyszerre több címet is megadhat és így a következő alkalommal, amikor vásárolni szeretne, nem kell újra kitölteni a kívánt címet, csak egy kattintással kiválaszthatja a megfelelőt.

A számlán minden esetben az a név és cím fog szerepelni, amit a rendelés leadásakor megad.

 

  1. A szállítási és fizetési mód kiválasztása

A következő menüpontban kiválaszthatja, hogy a megrendelését milyen házhozszállítással kívánja átvenni, illetve utánvétes, banki átutalásos vagy bankkártyás fizetéssel kíván fizetni. Ha ajándékutalvánnyal vagy kuponnal kíván fizetni, annak kódját a fizetési mód kiválasztása során adhatja meg.

Felhívjuk figyelmét, hogy az adott rendelésben Ön által megadott számlázási adatokat és a fizetési módot korlátozottan, míg a szállítási módot egyáltalán nem tudja megváltoztatni a megrendelés rögzítése után.

 

  1. Összefoglaló a rendelés elküldése előtt

A megrendelés véglegesítése előtt a Weboldalunk összefoglalja a megrendelés adatait. Az összefoglaló oldalon áttekinthetők a szállítási költségek és a szállítás, a szállítási cím és a számlázási cím.

Kérjük, mindenképpen ellenőrizze a megrendelés összefoglalásában szereplő adatok helyességét. A számlázási adatokat és a fizetési módot korlátozottan, míg a szállítási módot egyáltalán nem tudja megváltoztatni a megrendelés rögzítése után.

Ha helyesnek találta a megrendelésre vonatkozó valamennyi, az összefoglalóban szereplő adatot, a ”Rendelés küldése” gombra kattintással tudja véglegesíteni a megrendelést.

 

III. Változtatások a rendelésben

Ha a megrendelés leadását követően a megrendelésen változtatni szeretne, az alábbi lehetőségei vannak. Bármilyen változtatással, megrendelt termék törlésével kapcsolatosan problémája adódik, kérjük lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal. (info@radlandtrade.hu )

  1. A megrendelésben szereplő termék kicserélése egy másik termékre

Az elküldött rendelésben szereplő termékekből csak törölni lehet, új terméket az adott megrendeléshez nem lehet hozzáadni. Ha Ön egy termékre adott le rendelést és ezen termék helyett egy vagy több másikat szeretne rendelni, törölje a megrendelést és adjon le egy új megrendelést.

  1. Szállítással kapcsolatos változtatások

A szállítás módján sajnos utólag, a megrendelés leadását követően már nincs lehetősége változtatni. Amennyiben rendelésének szállítási idejét szeretné későbbi időpontra módosítani, ezt a termék feladását követően futárszolgálatunkkal tudja egyeztetni.

  1. Fizetési móddal kapcsolatos változtatások

A fizetési módot Ön csak abban az esetben változtathatja meg, ha banki átutalás helyett inkább utánvétellel, vagyis a termék átvételekor készpénzzel szeretne fizetni.

Egyéb, a fizetési móddal kapcsolatos változtatásra a megrendelés leadását követően már nincs lehetőség.

  1. Számlázási cím módosítása

A számlázási cím módosítására kizárólag a megrendelés rendszerünk általi lezárásáig van mód, ezért a számlázási cím módosításának lehetőségéért Webáruházunk nem vállal felelősséget.

Kérjük, minden esetben bizonyosodjon meg arról, hogy a megrendelés visszaigazolásában szereplő adatok megfelelőek a számla kiállításához.

Fizetés

Készpénzzel történő fizetés

Ön a rendelése során választhatja a termék vételárának és a szállítási költség kiegyenlítésének módjaként a készpénzes fizetést.

Házhoz szállításnál átvételkor történő fizetés során pénzkezelési díjat számítunk fel Önnek, ami a Webáruházunknál a készpénzzel történő fizetés miatt felmerült pénzkezelési költség. A pénzkezelési díj összege 490,- Ft.

Utánvéttel történő készpénzes fizetés esetében Ön a terméket kézbesítő futárnak készpénzben / bankkártyával fizeti meg a termék vételárát, a szállítási költséget és a pénzkezelési díjat maximum bruttó 200 000 Ft értékhatárig. Bruttó 200 000 Ft feletti rendelés esetén kérjük a fizetési módok közül válassza az online bankkártyás fizetést (a kártyalimit beállításait figyelembe véve), vagy a banki átutalást.

A termék átvételét követően a termék vételárának kiegyenlítéséről szóló számlát a csomagolásban fogja találni.

 

 

Online bankkártyás fizetés

Ha Ön online bankkártyás fizetési módot választott, nem számítunk fel Önnek pénzkezelési díjat.

Az online bankkártyás fizetés segítségével Ön gyorsan, biztonságosan és kényelmesen intézheti az online vásárlást. A online bankkártyás fizetéssel egyszerűen kiegyenlítheti a termékek ellenértékét a online felület fizetőoldalán, melyről azonnali visszaigazolást kap Webáruházunk.

Az online bankkártyás fizetési mód igénybevételével Ön a megrendelt termékeket a megrendelési folyamat végén azonnal kifizetheti. A fizetés során Ön minden olyan bankkártyát használhat, amelynél a kibocsátó bank engedélyezte az online fizetés lehetőségét. Kártyaadatainak biztonságát a SSL titkosítással ellátott fizetőoldala biztosítja. A vásárlás véglegesítése után e-mailben is visszaigazoljuk a fizetés eredményét, illetve elküldjük Önnek az úgynevezett tranzakcióazonosítót. Ez a szám azonosítja a bank felé a bankkártyás fizetést.

 

Az online bankkártyás fizetés menete:

Ha a termék megrendelésének folyamata során a ”Fizetési mód” menüpontban a bankkártyás fizetési opciót választotta, a ”Rendelés elküldése” gombra kattintást követően Webáruházunk átirányítja Önt a fizető felület, biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol Ön megadja a kártya adatokat.

A fizetés során a bank néhány másodperc alatt ellenőrzi az Ön által megadott adatokat, majd a fizetést követően a fizető oldal visszairányítja Önt a weboldalunkra, ahol a tranzakció eredményéről automatikus visszaigazolást kap.

Online bankkártyás fizetés esetén a megrendelés átvétele csak a sikeres fizetés után lehetséges.

A számla kibocsátása a készpénzes fizetési módnál részletezett módon történik.

 

Fizessen Barionnal:

Mit jelent a Barion?

A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tudsz bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni online áruházunkban.

A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló e-pénz kibocsátó, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

FIZESSEN KÉNYELMESEN BANKKÁRTYÁVAL

A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció, elég megadni bankkártyája számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet.

Ha azonban regisztrál, soha többé nem kell begépelnie a kártyaadatait egyetlen Barion elfogadóhelyen sem, a fizetéshez elég az e-mailcíme és jelszava. Ez nem csak kényelmes, de a biztonságodat is növeli!

 

Fizetéshez használhatja

  • Mastercard vagy Maestro bankkártyáját
  • Visa vagy Electron bankkártyáját
  • Amex bankkártyáját

 

 

Banki átutalás

A bankkártyás fizetésen kívüli kényelmes és biztonságos készpénz nélküli fizetési mód a banki átutalás, mely előre történik. Miután leadta megrendelését Webáruházunk egy automatikus e-mail üzenetet küld az Ön által a megrendelés során megadott e-mail címre, amelyben az összes, az utaláshoz szükséges adat és információ (Webáruházunk számlaszáma, a megrendelés végösszege stb.) szerepel. Miután átutalta az összeget és az beérkezett számlavezető bankunkhoz, visszaigazoljuk a befizetést.

Előre utalás esetében számla kibocsátása a készpénzes fizetési módnál részletezett módon történik.

Előre utalás esetében az termék vételára és az esetleges szállítási díj átutalására Önnek 2 munkanap áll rendelkezésére. Amennyiben 2 munkanapon belül nem utalja át az összeget, Webáruházunk automatikusan törli a megrendelést.

Kérjük, banki utalásnál a közlemény rovatba minden esetben írja be a Webáruházunk által a megrendelés visszaigazolásakor küldött e-mailben szereplő megrendelési számot.

Bankszámlaszám: 11707024-22355205 OTP Bank Nyrt.

Ha Ön fizetési módként előre utalást választott, nem számítunk fel Önnek pénzkezelési díjat.

 

 

Megrendelés kiszállítása

 

Házhoz szállítást egész Magyarország területére vállalunk.

Webáruházunk igyekszik termékeit a legjobb áron kínálni, valamint szolgáltatásaival a Vevők igényeit maximálisan kielégíteni, ezért több szállítmányozó partnerrel működünk együtt.

A délután 18:00 óráig megrendelt, raktáron lévő terméket Budapestre akár már a következő munkanapon, míg vidékre 2 munkanapon belül kiszállítjuk.

A termékre vonatkozó kiszállítási dátumot a visszaigazoló üzenetekben találja.

Köszönjük, hogy továbbra is minket választ!

Jótállás és kellékszavatosság

 

A jótállás és a kellékszavatosság fogalmai tartalmukat tekintve hasonlónak tűnnek, a kettő nem ugyanaz.

A következőkben igyekszünk közérthető tájékoztatást adni Önnek arról, hogy milyen jogok illetik meg Önt, ha a nálunk vásárolt termék meghibásodik.

 

Kellékszavatosság

Webáruházunkat minden eladott termék vonatkozásában kellékszavatossági kötelezettség terheli. A vonatkozó jogszabályok alapján vállaljuk, hogy az általunk önnek átadott termék megfelel a leírásban és a megrendelésben szereplő terméknek, a termék sérülésmentes, hibátlanul működik és megfelel a jogszabályokban meghatározott minőségi követelményeknek.

A fenti kötelezettség fogyasztó általi megrendelés esetében webáruházunkat 2 évig, míg fogyasztónak nem minősülő vevő esetében 1 évig terheli. Ezek az időtartamok a termék átadásának napjától számítódnak.

Fogyasztónak jogi értelemben csak a természetes személyek minősülnek. Nem minősülnek tehát fogyasztónak a gazdasági társaságok, egyesületek, alapítványok, szövetkezetek stb.

Ha ön fogyasztónak minősül és a termék átvételétől számított 6 hónapon belül a termék meghibásodik, jogszabály szerint vélelmezni kell, hogy a hiba oka a teljesítés időpontjában megvolt (ezt hívjuk hibás teljesítési vélelemnek). Ilyenkor önnek csak azt kell bizonyítania, hogy a termék meghibásodott. Webáruházunknak ugyanakkor jogában áll a hiba okát független szakértővel kivizsgáltatni, hogy megbizonyosodjon arról, hogy a termék hibájának oka már a termék átadásakor valóban fennállt-e.

Ha a megrendelést leadó személy nem minősül fogyasztónak vagy a termék átvételétől számítva a hiba észleléséig több mint hat hónap eltelt, önnek a hiba fennállásán kívül azt is bizonyítania kell szakvéleménnyel, hogy a hiba oka (pl.: hibás gyári összeszerelés, elégtelen anyagminőség stb.) már,  akkor is fennállt, amikor a terméket átvette.

Ha a fenti feltételek teljesülnek és a kellékszavatossági idő alatt a termék elromlik vagy egyébként webáruházunk nem az ön által megrendelt terméket szállította ki, ön választása szerint jogosult kérni a termék kijavítását vagy kicserélését. Ilyenkor webáruházunk csak a törvényben meghatározott esetekben térhet át az ön által választott igény helyett egy másikra.

A terméknek a kicseréléssel vagy a kijavítással érintett részére a kellékszavatossági igény elévülése újból kezdődik, a kicseréléssel vagy a kijavítással nem érintett részek vonatkozásában viszont az elévülési idő folytatódik.

Ha webáruházunk a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalja, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül nem tud eleget tenni, ön kérheti az vételár arányos leszállítását (azaz részbeni visszafizetést), a hibát webáruházunk költségére kijavíthatja/mással kijavíttathatja vagy elállhat a megrendeléstől. Jelentéktelen hiba (azaz a termék rendeltetésszerű használatát nem akadályozó hiba, így különösen az esztétikai hibák, kopások, apró sérülések) miatt a hatályos jogszabályok értelmében nem lehet elállni.

A kellékszavatosság érvényesítésével kapcsolatos költségek webáruházunkat terhelik.

 

Jótállás

Webáruházunk jótállást (a köznyelvben ”garanciát”) kizárólag fogyasztónak minősülő vásárlóinak biztosít. Webáruházunk nem minden termékére biztosít jótállást.

Jótállást webáruházunk az általa meghatározott termékekre önként vagy a jogszabályi kötelezettségének megfelelően vállal. A jótállás időtartamát (amely legalább 1 év) minden esetben feltüntetjük a termékek oldalain. A jótállás időtartama a termék átvételétől számítódik. A jótállás időtartama a termék üzembe helyezésétől számítódik, ha webáruházunk vállalta a termék beüzemelését.

Ha a jótállás időtartama alatt a termék meghibásodik, vélelmezni kell, hogy a hiba oka a teljesítés időpontjában megvolt. Ilyenkor önnek csak azt kell bizonyítania, hogy a termék meghibásodott. Webáruházunknak ugyanakkor jogában áll a hiba okát független szakértővel kivizsgáltatni, hogy megbizonyosodjon arról, hogy a termék hibájának oka a termék átadásakor már valóban fennállt-e.

Jótállás keretében ön a kellékszavatosságnál már említett igényt (először kijavítás vagy kicserélés, majd árleszállítás vagy elállás iránti) érvényesíthet webáruházunknál. Az igények érvényesíthetőségére (sorrend, költségviselés stb.) a kellékszavatosságnál leírtak vonatkoznak.

 

Panaszkezelés

Ön az érvényesíteni kívánt igényét webáruházunk ügyfélszolgálatának, elektronikus úton az info@radlandtrade.hu e-mail címre írt e-maillel, nyilatkozattal jelentheti be.

Jótállási- kellékszavatossági igényének érvényesítése során a meghibásodott terméket futárszolgálattal szállítjuk el öntől. Kérjük, hogy a terméket lehetőség szerint eredeti, gyári csomagolásban, annak hiányában a leggondosabb csomagolásban, tartozékaival együtt (akkumulátor, hálózati kábel stb.) adja át a futárnak.

Kapcsolat

Radland Trade & Consulting Kft.

Cím: Szent László út 34-38 (Személyes ügyintézés nincs)

Budapest, 1135

E-mail cím: info(a)radlandtrade.hu

NDIxZWRmO